رئیس قوه قضائیه گفت: لازمه ایران قوی، اقتصاد قوی است و اقتصاد قوی، نیازمند مدیران قوی است.

ابراهیم رئیسی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، ابراهیم رئیسی امروز در جلسه شورای‌ عالی قوه قضائیه گفت: قوه قضائیه خود را ملزم به همکاری با مجلس و دولت می‌داند. نسبت به برخورد با متجاسرین و مفسدین جدی هستیم اما برخوردهای قضائی جایگزین سستی‌های مدیریتی نیست.

وی با بیان اینکه مدیریت کشور در حوزه‌های اجرایی نیازمند کار مقتدرانه و برنامه‌ریزی‌شده است، گفت: لازمه ایران قوی، اقتصاد قوی است و اقتصاد قوی، نیازمند مدیران قوی است. حمایت از مدیران قوی، خطرپذیر و شجاع در دستور کار ماست.

رئیس قوه قضائیه ادامه داد: باید توجه داشت راه‌حل مشکلات کشور در درون کشور است و نسبت به دشمن خارجی هرجا امتیاز داده‌ایم، بیشتر باج‌خواهی کرده و دنبال تضعیف کشور افتاده‌اند. همه دستگاه‌ها با ظرفیت‌های خود باید پای کار نهضت تعاون و احسان بیایند. قوه قضائیه هم برای دسترسی آسان مردم به محرومان و توجه به خانواده زندانیان، خود را موظف می‌داند و تفاهم‌نامه با کمیته امداد برای عدم پرداخت هزینه دادرسی در همین راستا بود.

رئیسی در ادامه گفت: قصورها در دوره‌های مختلف باید پیگیری شود. وگرنه شاهد وقوع ده‌ها آتش‌سوزی، انفجار و خسارت خواهیم بود.

رئیس دستگاه قضا در سخنان خود اشاره‌ای هم به پیگیری ترور حاج قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس کرد و گفت: کار مربوط به پیگیری خون حاج قاسم سلیمانی تعطیل‌بردار نیست. دادستان تهران و معاون بین‌الملل، موضوع تعقیب قاتلان شهید سلیمانی و موارد طرح‌شده توسط گزارشگر سازمان ملل را در دستور کار قرار دهند.

کد خبر 530507

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha